dilluns, 24 de març del 2008

El celler català – La botiga dels vins de Catalunya


Peter Hodder-Williams és un anglès, crec recordar que de Liverpool, que vingué al nostre país i ha fet arrels. Actualment viu en una casa pairal a la vall del riu Gaià al poble d’Aiguamúrcia a quatre passes del magnífic monestir cistercenc de Santes Creus.
El Peter va entendre molt aviat que Catalunya era un país, aprenent la nostra llengua que parla magníficament, però al mateix temps, com que la seva activitat principal és a l'entorn del món del vi, va descobrir molt aviat que Catalunya era un país vinícola amb molts bons vins i ho demostrà posantvirtual de vins en funcionament una botiga virtual dels vins de Catalunya, dirigida el mercat català, però també els països del nord d’Europa, fugint de l’aiguabarreig de moltes botiges de vi, no virtuals, on no s'hi pot identificar una concepció coherent en l’oferta dels seus productes.

El Peter bon coneixedor del món del vi i no només els de casa nostra, es pot orientar donar-vos l’opinió quant li demaneu , sempre la dóna d’una manera molt honesta al marge d’interessos comercials.
Així doncs, tots aquells que estimeu el vi de casa nostra, però no sapigueu, com orientar-vos, no dubteu, el Celler català és un bon instrument.

1 comentari:

Vinos de Bulgaria SL ha dit...

Quisiera felicitarte por tu blog! Por desgracia aún no hablo catalán, pero si lo entiendo a la perfección (sería mi 5º idioma, que ya son muchos, jaja). Peter es gran amigo de unos amigos míos y a pesar de haber hablado en varias ocasiones con él por el móvil pues no llegué a conocerle en persona. Yo soy de origen búlgaro pero ya llevo años viviendo en Barcelona. Y también me estoy involucrando en el mundo del vino. Bulgaria tiene 6000 años de tradiciones vitivinícolas y unos excelentes vinos, aún muy poco conocidos en España. Antes de Navidad estrenaré mi tienda virtual disponible también en catalán dedicada exclusivamente a los mejores vinos de Bulgaria - importamos directamente de las bodegas de más renombre, aprox. 85% de su producción se exporta a todo el mundo. Presentaré variedades autóctonas, coupages, lotes temáticos, series boutique... Tanto las bodegas como los vinos fueron seleccionados con la ayuda de enólogos españoles - me acompañaron a un largo viaje a Bulgaria en Julio de este año. Te comento todo esto por si te interesara y quisieras echarle un vistazo a la web (aún no disponible, estamos con los últimos retoques a nivel programación). También estoy empezando a llevar mi blog: http://vinosdebulgaria.blogspot.com, yo seguiré el tuyo que me parece bastante bueno! Saludos.